Verovali ili ne, najbolji i najinovativniji proizvodi jednostavno nisu garancija poslovnog uspeha. Jedan od glavnih razloga zašto kompanije ne uspevaju je taj što se zaljubljuju u svoj proizvod umesto u kupca. Da biste zaobišli poslovni neuspeh, zaljubite se u svog klijenta i smislite svaki način na koji možete da zadovoljite njegove potrebe. Predvidite šta žele, šta im treba i, kada je moguće, odredite šta možda još ne znaju da im treba. Pretvorite svog kupca u oduševljenog obožavatelja
Nekoga ko će svima pričati o vašem proizvodu, usluzi ili kompaniji.
Preduzetnici zaljubljeni u svoje usluge ili proizvode najčešće odbijaju da promene pravce svog delovanja kada to tržište zahteva i kada je potrebno da se prilagode. Ovakvo ponašanje će verovatno dovesti do propasti. Ključ dugoročnog uspeha – u poslu i u životu – je fleksibilnost i spremnost da se okrene kada je to potrebno.
Jednom kada shvatite da je život vašeg klijenta život vašeg poslovanja, moći ćete da zamislite i kako da uspete.
INTEMA USLUGE
INTEMA DIGITALNA TRANSFORMACIJA
Intema digitalna transformacija nije samo uvođenje digitalnih tehnologija i praksi u poslovanje, već sveobuhvatna promena u načinu razmišljanja i poslovnog delovanja. Nudimo vam stručno i praktično…
INTEMA POSLOVNI RAZVOJ
"U jezgru promene nalazi se prilika". Postoje različiti tipovi transformacije: finansijska, organizaciona, prodajna, marketinška, procesna, funkcijska i digitalna. Ono što je zajedničko za sve je da…
INTEMA UPRAVLJANJE KUPCIMA
Program upravljanja odnosima sa kupcima CRM (Customer Relationship Management) uključuje principe, prakse i uputstva za uspostavljanje dobrih odnosa sa kupcima i stvaranje rastuće baze redovnih…
INTEMA INOVACIJE
U poslovnom smislu, inovacija znači unapređenje postojećeg ili kreiranje novog procesa, proizvoda ili usluge, odnosno kreiranje nove vrednosti. Najočigledniji primer inovacije su startupovi koji…